Răspunsuri

2014-09-22T21:21:44+03:00
Imagineaza-ti'' exprima posesia(cine ? tu, imagineaza-ti.)

7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:29:51+03:00
S-au pierdut - forma scurta neaccentuata a pronumelui reflexiv
imagineaza-ti - forma scurta neaccentuata a pronumelui personal 
fii atent - forma scurta neaccentuata a pronumelui personal
dintr-un - forma scurta neaccentuata a pronumelui reflexiv
40 4 40