Răspunsuri

2014-09-22T21:13:23+03:00
In viata de zi cu zi televizorul are rolul de a ne informa
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:13:43+03:00
Are rolul de a informa. Iti poate modela gandirea intr-un sens bun sau rau, depinde ce alegi sa urmaresti. A ajutat la trecerea de la lumea veche la cea moderna , iar in ziua de azi toata lumea a devenit dependenta de asa ceva din pacate. 
2 5 2