Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:07:40+03:00
Preoiectul "Scoala altfel" este acea saptamana , in care faceti diferite activitati , nu scrieti si nu invatati.
Pai , niste idei.. Poti merge la o casa de copii orfani , poti face ziua talentelor , in care fiecare isi aduce materialele necesare si isi prezinta talentul in fata clasei. 
Sau , sa exista o zi in care fiecare trebuie sa spuna despre el/ea , sa isi deseneze chipul..
+o zi in care sa iesiti afara , sa jucati diferite jocuri , ca la o ora de sport , doar ca , desigur , aici fiin diferit , jucand jocuri de copii mici. :)) Sunt si jocuri mai grele , care tin de echilibru , putere etc.
Sper ca te-am ajutat . Pupicii <3
Multumesc pentru ca ai marchat raspunsul meu ca "Cel mai bun" ! Ma bucur ca te-am putut ajuta <3
Mersi eu :))
  • Utilizator Brainly
2014-09-22T21:08:02+03:00
Veți merge pe la expoziții,  veți vedea filme educative, activități sportive