Răspunsuri

2014-09-22T21:05:30+03:00
Pai carte sursa de cunostite ,in carti poti gasi poezi,povesti,opere,literturi si calculatoru nu este asa de bun pentru copii findca el poate provooca anumite tulburari cu ar fi tulburarea vederi,a capului


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:10:12+03:00
Cartea este scrisa de un anumit om care isi foloseste imaginatia si cunostiintele.Cartea nu dauneaza ochiilor stricandui insa calculatorul este invers.Calculatorul calculeaza mai rapis si poti accesa site-uri care o carte nu o poate nici sugera.Cartea iti stimuleaza mintea hranindu-ti imaginatia si dezvoltandu-ti capacitatea de invatarea si a memoriei.Calculatorul strica vederea insa prin calculator poti vorbi cu alti oameni de la distanta fara probleme.Pentru a crea o carte trebuie sa muncesti luni si luni prin care trebuie sa gandesti pentru asta insa prin calculator poti sa faci un eseu sau ceva greu in cateva ore sau minute(depinde de subiect)Sper ca te-am ajutat :)
Va multumesc pentru intelegere si scuzati pentru greseli daca vrei poti sa ma ajuti uitandu-te la intrebarea mea si a ma face sa inteleg contextul si cerinta
`acus