Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:01:10+03:00
Pentru a analiza si sintactic am nevoie de tot textul.
da !
cartea - substantiv comun, simpu, genul feminin, numarul sg., cazul N, cu articolul hotarat "a", functie sintactica de subiect
de romana - substantiv comun, simplu, genul feminin, nr. sg., cazul acuzativ, precedat de prepozitia "de", nearticulat, functie sintactica de atribut substantival prepozitional
este - predicat verbal, exprimat prin verb predicativ, pers a III-a, diateza activa, modul indicativ, timpul prezent
veche - adjectiv propriu-zis, variabil, cu o terminatie, genul f, numarul singular, cazul N, grad de comparatie pozitiv, functie sintactica de nume predicativ.
2014-09-22T21:07:38+03:00
Îmi poți da textul din care provin cuvintele tale?
Cartea de romana este veche .
sunt enunturi.
Elevul silitor ia note mari .
astea sunt