Răspunsuri

2014-09-22T21:00:11+03:00
ANONILELE SUNT CUVINTE CU SENS OPUS SI SINONIMELE SUNT CUVINTE CU SENS ASEMANATOR
Antonimele sunt cuvinte cu sens opus si sinonimele sunt cuvinte cu sens asemanator/
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:00:36+03:00
Antonimele cuvintele cu sens opus
sinonimele sunt cuvintele cu forma diferita si acelasi inteles
Si xe mai
nai specificat da ast. un pic
sinonime:Stindard-drapel, nea - omat
antonime: mare -mic , sus - jos