Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T20:59:29+03:00
Cum influenteaza prietenii comportamentul unui adolescent? Prin propiul comportament . Daca persoana respectiva il/o invata pe cealalta/celalalt anumite lucruri , se ghideaza si isi schimba comportamentul , intr-un fel bun sau rau.
( .... mai adauga tu ... ) In cele mai multe cazuri , unii prieteni ii influenteaza negativ pe cei din jurul lor , ceea ce e cel mai rau. ( .. ) Cel mai bine , este sa iti alegi cu grija prietenii si sa nu te iei dupa toti oamenii , cu scopuri rele . Sunt unele cazuri , in care doua persoane se unesc , rad , glumesc , persoane care seamana la comportament ( ... )
Cam asa influenteaza prietenii comportamentul unui adolescent.

E scurt , dar as vrea sa iti dau si niste idei. Scrie despre o intamplare asemanatoare , despre tine si o fosta prietena care te-a influentat negativ.
8 4 8
2014-09-22T21:00:46+03:00
Prieteni in zilele de azi e greu sa ai  .
In zilele  de azi nu poti avea incredere in nimenea.Sunt adolescenti din zilele de azi care au prieteni fumatori ,prieteni care consuma droguri ,sau chiar si alcool.In cazul dat si prietenul care nu consuma aceste substante devine si el dependent de aceste substante de la acestte substante apar si niste probleme in familia adolescentului .
2 4 2