Ce numar natural trebuie adaugat la suma numerelor naturale de doua cifre care au produsul cifrelor 14, pentru a obtine cel mai mare numar natural de trei cifre care are produsul cifrelor egal cu 72?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-16T21:55:52+02:00
Trebuie să obținem 981. Numerele cu produsul 14 sunt 27 și 72, care totalizează 99. Diferența 981-99=882. Răspunsul este, deci, 882.
4 4 4
2014-02-16T21:58:45+02:00

72 + 27 = 99

7 x 2 = 14

2 x 7 = 14

99 + x = 981 ( este cel ami mare nr natural de 3 cifre cu produsul nr egal cu 72 = 9 x 8 x 1)

x = 981 - 99

x = 882 ( este nr care trebuie adunat )

 

Ziceam „avantajul” pentru că am văzut că tu ai rezolvat prin simboluri, eu mai mult prin cuvinte :))
simboluri ??? am explicat la fiecare .... cat am putut de mult. uita-te
Mă rog pentru cineva de gimnaziu a ta poate fi mai explicită (tu i-ai dat cam ce scrie el pe caiet, eu am explicat cum face un prof :)) alege el o variantă)
a ales-o
Mă rog, nu poți spune că am spus că a ta e rea :))