Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T20:31:51+03:00
(-3)la a 2 este 9  .................................
2 4 2
2014-09-22T20:32:11+03:00
Raspunsul la(-3)este egal cu 5
sunt in cls 6
ajutama te rog
reprezinta pe o axa numerele si apio scriele in ordine descrescatoare a) -3;0;-5;4;2;-1;+3;+7;
famile tu in ordine descrescatoare ca le pun eu pe axa
nu mai intrebarea asta ca leam terminat