Ce parti de vorbire reprezinta cuvintele subliniate ?
mai departe , intre rasarit si miazazi , Baltatestii, cu maretele-i gradini si asezamintele sale de bai , pareau ca vor sa se ascunda dupa nesfarsitele siruri de plopi inalti .

2

Răspunsuri

2014-02-16T19:32:45+02:00
Rasarit-subst. com.
 miazazi-adv (cred)
 maretele-i -adj. propriu zis
siruri-subst. com

7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T19:35:16+02:00
Rasarit si miazazi-complement de loc
maretele-i gradini-atribut adjectival
siruri-substantiv comun


si pareau ca am uitat sa il subliniez ?
partea de vorbire inseamna ce este din punct de vedere morfologic nu ce functie sintactica are
mersi :*