Va rog nu mai am timp spunetimi repede !Care este ordinul cifrei 7 in scrierea numerelor:37 476,747 507,73 707,977 737?

2
dar va rog sa fie buna
bune*
merci:*
sunt mai multe la fiecare numar e un ordin diferit
37=unitati ,476=zeci, 747=sute si unitati ,507=unitati, 73=zeci, 707=sute si unitati, 977=zeci si unitati, 737=sute si unitati

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T20:27:48+03:00
37 - ordinul unitatilor
476 - ordinul zecilor
747 - ordinul sutelor si unitatilor
507 - ordinul unitatilor
73 - ordinul zecilor
707 - ordinul sutelor si unitatilor
977 - ordinul zecilor si unitatilor
737 - ordinul sutelor si unitatilor
2014-09-22T20:32:15+03:00
1.7 ordinul 2 al zecilor si ordinul 4 al miilor
2.7 ordinul 1 al unitatatilor ordinul 4 al miilor si ordinul 6 al sutelor de mii
3.7 ordinul 1 al unitatilor,ordinul 3 al sutelor si ordinul 5 al zecilor de mii
4.7 ordinul 1 al unitatilor,ordinul 3 al sutelor,ordinul 4 al miilor,ordinul 5 al zecilor de mii.
copi doar de la 1 ..este lafel oarecum:)
eu nu am copiat de la nimeni...oricum e alegerea ta......