Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T19:31:38+02:00
1. În primul rând, zăpada are rolul unei pături care acoperă câmpul pentru a ține cald semănăturilor şi a feri pământul de îngheț. In al 2-lea rând, este o sursă de hrană şi apă pt. agricultură.
Bravo! Mersi mult şi eu!
dar pentru plante la ce ajuta zapada ?
stii
proiect
am proiect
2014-02-16T19:33:31+02:00
Apara pamantul de ger,constituie o sursa de apa,si unele animale se cuibaresc in zapada pt caldura.