Răspunsuri

2014-09-22T20:22:33+03:00
Broasca a sarit spre mine ....broasca animal
broacsa de la usha sa stricat

al treilea sens nul shtiu
il aflu eu.
mersi oricum.
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T20:26:34+03:00
Broasca de la usa sa defectat . O broasca a sarit in lac . Este o floare numita broasca ea este exzotica poti sa scri ceva cu ea :D

am gasit sensul e matasea broastei http://ro.wikipedia.org/wiki/M%C4%83tasea_broa%C8%99tei#Reconstituirea