Răspunsuri

2014-09-22T20:32:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
CaCO3
HCl
MgSO4
NaCO3
Al2(PO4)3
KNO3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T20:33:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
CaCl -clorura de calciu
HCl -
acid clorhidric 
Mg(SO)4 -
sulfat de magneziu
Na(CO)3 -
carbonat de sodiu
Al(PO4)3 - 
fosfat de aluminiu
K(NO)3 -
azotat de potasiu.
vezi ca la sulfat si carbonat ii fara paranteze si la azotat fara