Răspunsuri

2014-09-22T20:12:59+03:00
2731.2inpartit la 569==4.8

569x4.8=2731.2
2731.2 inpartit 569=4.8
gresiit!!
mim dat seama
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T20:15:55+03:00
A-b=569 
prin teorema impartirii cu rest,  imp=deimpXcatul+restul rezulta ca
a= bX4+8 
4b +8 -b=569 => 3b+8=569 => 3b=561 => b= 187 => a= 187x4 +8 
a=756
mersi
n.ai pt ce ... da nu stiu ce clasa esti dar sa retii teorema impartirii cu rest pentru ca te va ajuta foarte mult;)