Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T19:38:00+03:00
106- mileniul 1 secolul II deceniul 1
476- mileniul 1 secolul V deceniul 8 
843-mileniul 1 secolul IX deceniul 5
999- mileniul 1 secolul X deceniul 10
1054- mileniul 2 secolul XI deceniul 6
1111-mileniul 2 secolul XII deceniul 2
1223-mileniul 2 secolul XIII deceniul 3
1504- mileniul 2 secolul XVI deceniul 1
1691-mileniul 2 secolul XVII deceniul 10
1800- mileniul 2 secolul XIX deceniul 1
1914-mileniul 2 secolul XX deceniul 2
5 3 5
2014-09-22T19:39:14+03:00
106- secolul 2 mileniul 1, deceniul 11
476.sec 5 mileniu 1, deceniu 48
843- sec 9 mileniul 1 deceniul 85
999-sec 10 mileniul 1 deceniul 100
1054-sec 11 mileniul 2 deceniul 106
1111- sec 12 mileniul 2 deceniul 112
1223. sec 13 mileniul 2 deceniul 123
1504-sec 16 mileniul 2 deceniul 151
1691-sec 17 mileniul 2 deceniul 170
1800-sec 17 mileniul 2 deceniul 180
1914-sec 20 mileniul 2 deceniul 200
3 4 3