Răspunsuri

2014-02-16T19:13:21+02:00
Un text liric nu are personaje ,nu are actiune si nu se poate povesti pe momentele subiectului.Autorul isi exprima gandurile si sentimentele in mod direct cu ajutorul procedeelor artistice: si dai exemple.
nu cred ca e doar ata
atat*** , trebuie sa spun asta in 15-20 de randuri de caiet studentesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T19:17:33+02:00
Demonstrezi cum ai invatat la scoala! :))) dai exemple de figuri de stil,imagini artistice,spui ca modul de expunere predominant este...... si la final ca argumentele demonstreaza ca textul e literar!!!
2 5 2