Un automobil a parrcurs de la chisinau pina la ungheni in 2 ore. In prima ora el a parcurs 3(3/5)
5
din drum, iar in ora a doua -48km.
a)care este distanta dintre chisinau si ungheni?
b)in care ora s-a parcurs o distanta mai mare?

2

Răspunsuri

2014-09-22T19:18:03+03:00
A) 2:3(3/5).5=1.1=1                  b) a  parscurs in 3 ore si jumate


b)in care ora s-a parcurs o distanta mai mare?
da ma da asa se face are el o chichita asta lm facut si noi in clasa
in chisinau
nu e corect trebue sa dea 120km
e scris la sfirsit dar mie imi trebue rezolvarea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T19:41:13+03:00
Nu cred ca e corecta dar incearca....
 x-lungimea drumul
in prima ora :  \frac{3x}{5}
in a doaua ora : 48 km

a) 2h...............x km
    1h...............48km
x= \frac{2h*48km}{1h} =96 km
 ( lungimea drumul este de 96 km)

b)  \frac{3}{5} *96=57,6 km =:> in prima ora a parcurs o distanta mai mare
2 3 2