Răspunsuri

2014-09-22T19:13:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dunarea se desparte in 3 brate.
Am cazut pe scari si mi-am rupt bratul.
22 3 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T19:16:14+03:00
Dunarea se imparte in trei brate .
Pe mine ma dor bratele ingrozitor .

Sper ca te-am ajutat ;) 
32 4 32
pai ori se imparte ori se desparte ? :)))))))
tot aia
ok ms ♥
nu ai pt ce ;)