Răspunsuri

2014-09-22T18:54:58+03:00
Daca nu stii intreaba pe profu tau sau pe cineva mai mare lol:))
Mai bine nu ai consuma tu locul in care ar putea da raspunsul corect cineva -__
ai dreptate..
dr imi poate zice cineva?? intr un coment
am nevoie urgent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T19:02:17+03:00
A1=5
a2=10
a3=15
r=a2-a1=5
a2=a1+a3/2, a2=20/2, a2=10 e progresie aritmetica deci
n=a1+(n-1)r= inlocuiesti 
apoin calculezi suma S
S=(a1+an)n/2
 calculezi
si S=rezultatul :)
poti sa imi scri te rog si rezolvare cu suma lui gauss