Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:53:59+03:00
-Hei tu, cel care te joci!
-C-cine a spus asta?
-Eu, calculatorul!
-Vorbesti? chiar vorbesti?
-Tie ce ti se pare?
-Pai... daca m-ai bagat in seama presupun ca ai ceva destul de important de spus... nu?
-Asa este, e legat de tema ta la Matematica si Romana.
-Ce este?
-Nu crezi ca ar trebui sa te gandesti putin mai mult la ceea ce scrii?
-Pai cred ca m-am gandit destul de mult...
-Mai uite-te o data!
-O, da uite aici am gresit, oh si aici si aici, bine... cred ca ai dreptate, ma duc sa-mi refac temele, voi veni sa ma joc putin mai tarziu.
rad 48-13rad12supra25 +rad din 4 intregi8 supra 25= rad 48- 13 rad 0.48 + rad 4.32 = rad 48 - 13 rad 0.8
Usor
imi pui te rog mult
ai inteles ceva?
da
2014-09-22T18:56:20+03:00
-buna calcu;latorule
-buna fetito
-cu ce te pot ajuta
-am o intrebare? cati oameni intra intr-o zi pe calculayor
- o vai sunt peste miliarde de oameni. nici nu iti vine sa crezi cati oameni intra pe calculator
-uau multa lume
-da gandeste-te ca majoritatea intra pe facebook si isi mananca zilele stand pe facebook
-ce bine ca eu nu am astfel m-am mai scapat de o grija
-da foarte bine ca nu ai . te felicit . o zi buna sa ai.
- multumesc la fel


3 3 3