Răspunsuri

2014-09-22T18:50:33+03:00
Aceasta expresie vrea sa ne sugereze faptul ca cuvintele nu trebuie spuse la nimereala ci trebuie sa fie spuse cu grija si cu talent astfel incat sa te incurajeze fiecare vorba. cuvintele trebuuie sa fie marete , sa fie spuse cu gand bun nu cu gand rau sau cu cea apasare. fiecare om are dreptul la exprimare propie , fiecare trebuie sa isi exprime opinia inytr-un fel sau altul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:55:20+03:00
Expresia de mai sus ne arată atât puterea pozitivă a cuvântului „Cuvintele învie, înalță..”cât și cea negativă: „cu cuvântul distrugi, omori pur și simplu”. Acest lucru ne dă de înțeles că forța unui cuvânt e precum cea a unui cuțit. Cuvintele sau cuțitele pot fi și rele, dar și folositoare. Au două atribuințe, două scopuri total opuse.Totul constă în cel care le mânuiește puterea și le-o înțelege. Ceea ce ne arată că nu cuvintele fac rău, ci cel care le rostește. 
Sper că te-am ajutat!