Va rog ajutati-ma am de facut o propozitie in care cuvantul rau(apa care curge ca nu pot sa scriu cu diacritice) sa fie complement indirect in acuzativ si complement circumstantial de loc....

Multumesc...

2
apa curge ca raul ce inunda sufletele oamenilor
apa curge ca raul care se revarsa incet
am specificat ca apa care curge in sensul de riu

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:50:36+03:00
Am scris despre raul din spatele casei. Raul -Complement indirect
El merge in fiecare zi la rau. la rau-complement circumstantial de loc
2 5 2
2014-09-22T18:52:35+03:00
Complement circumstantial de loc: "Aseara am fost cu prietenii la rau." (unde?)
complement indirect in acuzativ: "Ne uitam la rau" (la ce ne uitam?)