Răspunsuri

2014-09-22T18:31:03+03:00
Sa ingeti sa sara un urs sate ineci in apa sa mori de frig
Vreau o compunere daca se poate, nu doar intamplarea.
scuze dar
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:32:38+03:00
Compunerea ta poate fi structurata astfel:

1. Introducerea cu descrierea locului (inzapezit, predominant alb, banchize, sloiuri de gheata... etc)
2. Cuprinsul cu intalnirea unui urs polar ratacit de familie, voi trebuind sa gasiti drumul impreuna. Pe drum mai poti intalni foci, eschimosi care va gazduiesc in igluri si care doresc a-l sacrifica pe urs.
3. Incheierea cu gasirea destinatiei si indeplinirea misiunii de cercetare, insa despartirea de ursul polar.
Vreau o compunere, nu un plan de compunere.
Nimeni nu va sta sa-ti scrie o compunere, in cel mai bun caz va da copy-paste de pe un alt site. Eu zic ca deja e foarte usor sa scrii compunerea pornind de la structura mea, acum poti lega si tu 2 cuvinte, nu? Baftă!