imagineaza si redacteaza o compunere de 15-20 de randuri in care sa marcezi o itamplare petrecuta intr-o zi de toamna

2
Intr-o zi de toamna tarzie,ma indrept spre scoala. Pe drum,observ miile de stoluri de randunele cum zboara spre tarile calde.
Frunzele ruginii,cad ca moarte pe cararile colorate, iar animalele isi fac provizii, pentru iarna ce vine. Ajunsa la scoala, nu-mi pot dezlipii ochii de la acele frunze colorate, care cad pe pamant, parca incercand sa formeze un covor colorat. Dupa ore, bucuroasa ca am ajuns acasa, ies impreuna cu prietenii mei afara , sarind pe gramezi de frunze..Continua tu
MERSII MULT :)
Cu placere :D Nu am putut sa mai continui pentru ca nu mai aveam caractere... si nu ma lasa :)
Nu conteaza am putut sa termin eu aveam nevoie de putina inspiratie iar tu mai ajutat si am reusit sal si termin inca odata mersii mult :-*
Cu placeree :*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • ILA
  • Începător
2014-09-22T18:23:09+03:00
Depinde cu ce intamplare vrei sa redactezi...
2014-09-22T18:32:14+03:00

Va rog datimi un epitet si o metafora din text 



Demonstreaza in 5 randuri ca dextul de mai sus apartine genului epic vreau raspunsul va rog am nevoie de el in 10 min

        Din chipul dezorientat cum trecea pe un trotuar pe altulin cautarea unu anume numar,se vdede ca nu cunoaste casa pe care o cauta.Strada era pustie si llumea parea adormita,fiind ca lampile de prin case erau stinse s-au ascunse in mari globuri de sticla mata ca sa nu dea caldura
1 5 1