Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:22:10+03:00
Deci...
a/4 + b/2= 29
amplificam b/2 cu 2 si pe 29/1 cu4
a/4 + 2b/4= 116/4
simplificam 4
a+2b=116
=>a=116-2b

a-b=50
116-2b-b=50
116-b=50
b=116-50
b=64
a=50+b
si in rest sper ca stii!

3 5 3
2014-09-22T18:29:57+03:00
A- numarul mai  mare
b- numarul mai mic

 \left \{ {{a-b=50| [tex] \frac{1}{4} } \atop { \frac{1}{4}a+ \frac{1}{2}b=29|*(-1)  }} \right. [/tex]
 \left \{ {{ \frac{1}{4}a- \frac{1}{4}b= \frac{50}{4}   } \atop {- \frac{1}{4}a- \frac{1}{2}b=-29  }} \right.
-3b=-66=> b=22

 \left \{ {{a-b=50|  \frac{1}{2} } \atop { \frac{1}{4}a+ \frac{1}{2}b=29| *(-1) }} \right.
 \left \{ { \frac{1}{2}a- \frac{1}{2}b=25  } \atop { \frac{1}{4}a+ \frac{1}{2}b=29  }} \right. 

 

3a=216 =>a=72

verificare:
72-22=50
 \frac{1}{4}*72+ \frac{1}{2}*22=  18+11=29

Raspuns:
cel mai mare nr :72
cel mai mic nr : 22