Răspunsuri

2014-09-22T18:17:09+03:00
Adica oamni exista pentru a inventa masinari ca tot acelasi telefon televizor casa ramaie in istoriie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:20:56+03:00
Proverbul ,,Lumea exista ca sa ajunga in carte" ofera informatii despre caracterul extraordinar al existentei, acesta fi demn de a ajunge intr-o carte. 

In primul rand, fiecare om difera, fiecare prezinta caracteristici aparte astfel incat intamplarile importante din viata unui om ar trebui transpuse pe hartie.

In al doilea rand, atat natura, cat si mediul creat de om reprezinta creatii aproape sublime, acestea aflanduse intr-o armonie totala. Prin urmare, si acestea ar putea fi descrise cu de-amanuntul in scris, rezultand o creatie nemaipomenita.

In concluzie, proverbul dat se refera la legatura vietii cu continutul unei lucrari literare.
2 5 2