Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:15:40+03:00
Arata sentimentul de tristete pe care il are eul liric din cauza faptului ca este in zadar toata stradania lui de a asteptao pe ea.
Puncte de suspensie sau puncte-puncte reprezintă un semn de punctuație care constă din trei sau mai multe puncte așezate în linie orizontală, folosit pentru a arăta o întrerupere în șirul gândirii, al acțiunii sau o omisiune dintr-un text reprodus.

Spre deosebire de punct, punctele de suspensie nu marchează sfârșitul unei propoziții sau al unei fraze, ci indică, în general, o întrerupere a șirului vorbirii.
2014-09-22T18:19:17+03:00