Răspunsuri

2014-09-22T18:00:57+03:00
Ceva foarte frumos vad in fata mea - este o metafora
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T18:02:24+03:00
Semnificatia versului este aceea de visare. autorul isi imagineaza faptul ca vede multe lucruri fascinante si ca printre pleoapele lui plapande se vad ochii cu care vede aceste lucruri imaginare. aceste lucru arata rodul imaginatie autorului. sper ca te-am, ajutat.
2 5 2