Răspunsuri

2014-09-22T17:43:12+03:00
Prin caracter. rasa,felul sau de a fi ....
vezi si tu :)) ca exemplu tu si prietena ta prin ce te diferentiezi:))
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T17:44:33+03:00
Prin ce se diferentiaza oamenii ?

- nu toti invata la fel de rapid, dar asta nu inseamna ca ceilalti sunt mai prosti
- unii sunt mai buni la materiile umaniste, altii la cele realiste
- unii au inclinatii spre muzica, altii spre pictura sau sport

In concluzie fiecare este bun la ceva. Nu suntem la fel, fiecare are preferintele lui.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters