Răspunsuri

2014-09-22T17:42:02+03:00
Vacanta este minunata. - subiect
Eu am chef de o vacanta. - complement
 
 Atat stiu dar sper ca ti-am fost de ajutor si ca este cel mai bun raspuns!! Succes



Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T17:50:07+03:00
Astept vacanta. c.directN
Vorbesc despre asteptarea vacantei.c.indirect AC
Plec in vacanta.Vin din vacanta.c.c. de locAC
Este ca in vacanta.c.c. de modAC
Ma pregatesc de vacanta.c de cazaAC
Imi fac bagajul pentru vacanta.c. de scopAC
Scrisoare din vacanta este buna.atribut prepozitionalAC
Timpul liber este vacanta. nume predicativAC
Soarele vacante este dtralucitor.atribut genitivalG
In vacanta merg la bunici.c. de timpG
mIROSUL ESTE AL VACANTEI.NUME PREDICATIC g


Multumesccc mult !!!:******
Cu placere!
Ceva simplu. =D
Oricum nu ptem sa le stim pe toate.
Mda... :* ♥