Răspunsuri

2014-09-22T17:19:58+03:00
Mai cald ...
la fel de cald ca...
mai putin cald...

cel mai frumos...
cel mai putin frumos...
foarte cald...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T17:24:49+03:00
I.Pozitivul
Afara este cald.

II.Comparativul-De superioritate
Afara este mai cald decat in casa.
 
De egalitate.
Afara este la fel de cald ca in casa.

De inferioritate
Afara este mai putin cald deacat in casa.

III.Superlativul-Relativ
Caloriferul este cel mai cald din casa.

Relativ absoulut
Afara este foarte/nemaipomenit/grozav/nespus foaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarte cald.

Il poti folosi si in alte contexte. =D
Heeei , multumeesc <3
Cu placere! =D
:* :*
Oricum nu aveam ce face