Va rog frumos ajutatima si pe mine la o compunere care sa inceapa cu
O biblioteca nu e pur si simpu un loc de depozitare a cateva mii de de volume,e si un lucru viu,cald si familiar.Nu te simti niciodata singur printre carti.

2

Răspunsuri

2014-09-22T17:01:47+03:00
O biblioteca nu este pur si simplu UN loc de depozitare a cateva mii de volume, e si UN lucru viu, cald si familiar. Nu te simti niciodata singur printre carti. Biblioteca este un loc magic plin cu vraji si Zane, care te fac mult mai sigura Pe tine. Zanele Stau alaturi de tine atunci cand citesti o carte si ele te privesc cu mare atentie pentru a te informa si a te avertiza ca o carte trebuie citita cu placere co nu cu groaza. Orice om care are suflet intelege ce anume Scrie intr-o carte si ce anume vrea sa ne exprime eul liric, sau naratorul. Sper ca te-am ajutat.
21 3 21
Descrierea a trei obiecte
Scuze nu vrpiam sa scriu aici
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T17:02:12+03:00
O biblioteca nu e pur si simpu un loc de depozitare a cateva mii de de volume,e si un lucru viu,cald si familiar.Nu te simti niciodata singur printre carti. Ele sunt ca niste fluturi jucausi. Atunci cand se odihnesc aripile lor stau una intr-alta precum o patura de culori.
 Dar totusi, ele sunt cu totul si cu totul diferite. Aceste frumoase creaturi numite carti, nu au o singura pereche de aripi, ci sute sau chiar mii; fiecare 
spunand o alta poveste.
  Acel sentiment pe care il simnti cand te urici pe gatul fin si delicat al unei carti inaripate, acela este adevarata fericire. Daca vreodata te vei simtii singur, deschide o carte si pregateste-te pentru o noua aventura. Cartea va fi portalul tau spre imaginatie. 
        Deci, haide, nu mai ezita. Inchide televizoul sau calculatorul si lasati imaginatia sa zboare deschisa prin lumea fermecata a cartilor, biblioteca!
23 4 23