Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T16:53:32+03:00
√63*√7=(toate sunt sub radical)√63*7=(aici la fel)√9*7*7=3*7=21
√1,2*√10/3=√12/3=√4=2                                                                                                         √36/25+√81/25=6/5+9/5=14/5                                                                                              un intreg si 11 supra 25=1*25+11 totul supra 25=36 supra 25         se inmulteste intregul (1) ccu numitorul(25) apoi se aduna numaratorul(11) supra numitor (25)                                                     
dar la ultima trebuie sa iasa 3
nu 14 supra lui 5
ms pentru ajutor
scuze 6+9 este 15 nu 14
apoi 15 supra 5 este 3
2014-09-22T17:18:06+03:00
√63·√7=√441=21 
√1,2·√3 1/3= √12/10 ·√10/9=√4/3
√1 11/25 · 3 6/25=√36/25· √81/25=6/5·9/5=54/25