Urgent!!
alcatuiti cu substantivul bunicul, indeplinind functiile sintactice de : subiect,nume predicativ,atribut substantival prepozitional,complecemt direct,complement indirest,complement circumstantial de timp.

2

Răspunsuri

2014-09-22T16:29:40+03:00
Subiect - Bunicul meu este un om destept.
Nume predicativ - El este bunicul meu.

asteapta :)
Complement Direct - Ei l-au ajutat pe bunicu.
bine :)
ai mai gasit? :D
copie toate enunturile lui Cristinadenisa in afara de CI
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T16:30:43+03:00
Subiect:Bunicul ma iubeste foarte mult.
Nume predicativ:Persoana care imi face toate poftele este bunicul.
ASP:Ruda mea,bunicul,a mers la magazin.
CD: Abia astept sa-l vad pe bunicul.
CI: Ii voi da bunicului o ciocolata.
CCT: Nu cred ca se poate.
Cui ii voi da? Bunicului
CI raspunde la intrebarile- prep.+ce ? sau cine?
Complementul indirect in Dativ raspunde la intrebarea cui
aa...:)) da,scuza-ma....le.am confundat
am uitat de caz