Nu-l lasa sa se joace cu tema nefacuta ! Baiatul s-a intors acasa tarziu . Intr-o zi calduroasa am fost la strand . Tot ce-l bucura este sanatatea .

Răspunsuri

2014-09-22T16:01:29+03:00
Sa nu-l certi
El sa dus la magazin
Ea a intrat intr-o padure
Ce-l cearta.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T16:04:37+03:00
Nu-l lasa la calculator! S-a dus intr-o  dimineata la piata cu bunica sa   .Intr-o zi voi merge sa vizitez muzeul  ! Tot ce-l intereseaza sunt banii !                                                    !
1 5 1