Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T15:51:28+03:00
1.Dulap,sifoniera,scaun
2.masa,oglinda,soba
Data viitoare nu mai zi asa
Pentru ca ai fost prima iti dau..dar incearca sa nu fii isistenta
ok
scuze
Nu este nimic
2014-09-22T21:07:17+03:00
3 CORPURI DIN ACELASI MATERIAL SINT OBIECTELE DIN STICLA PAHAR OGLINDA GEAM 3 CORPURI DIN ACEEASI SUBSTANTA MASA SCAUN TABLA
Iti multumesc
Te voi rasplati cu cel mai bun raspuns
Dar cineva ti-a luat locul
Oricum multumesc pentry ajutor