Răspunsuri

2014-09-22T16:01:24+03:00
Marea neagra facea intrarea in partea de sud est a daciei practic imposibila,carpatii erau locul de refugiare a taranilor cind veneau cotropitori
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T17:13:49+03:00
       Marea Neagra a avut de-a lungul timpului un rol foarte important pentru comert. Dupa cum bine stim in Dobrodea, de-a lungul tarmului sunt ruinele mai multor cetati grecesti. Acestia si-au facut colonii la noi tocmai pentru ca eram o tara cu potential agricol si mari crescatori de animale. Luau de la noi ce aveau nevoie 9in sensul ca faceu comert) si aduceau lucruri mai fine cum erau de exemplu mirodeniile, diverse uleiuri, posibil si vin ( in sapaturile arheologice au fost descoperite mai multe amfore grecesti. Amfora este un vas special din lut in care se punea lichide).
4 4 4