Răspunsuri

2014-09-22T15:16:28+03:00
Compus: revarsa
derivate:aurit,buruienoase,ceairuri,bobocei..
conversiune..nu stiu scuze
9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T15:18:53+03:00
Cuv. derivate: revarsa, prevestind, aurit, cereasca
Cuv. Compus: primavara
Cuv. obt prin conversiune: dragalasi ( schimbarea valorii gramaticale din adjectiv in adverb), aurit (schimbat din verb la modul participiu in adjectiv)
16 4 16