Un teren dreptunghiular are lungimea 160 metri iar latimea de 4 ori mai mica .
Cati
lei va costa gardul ce imprejmuieste terenul daca un metru de gard
costa 20 de lei si se lasa 2 metri liberi pentru poarta ?
Multumesc :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T14:40:46+03:00
Latimea=160÷4=40
Perimetru teren=160×2+40×2=400m
400-2=398 metri ramsi 
398×20lei=7960

5 5 5
2014-09-22T14:43:50+03:00
P=2·160+2(160:4)=320+2·40=320+80=400Metri
20·400-2·20=8000-40=7960 de lei
3 3 3