Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T14:08:11+03:00
 My favorite animal is furry and he wants to play again, not great but loves to eat meat , milk and sometimes eggs !   He lives in his cage behind the house where barking all day happiness! I love my dog !
2014-09-22T14:12:56+03:00
Animalutul meu preferat este ciinele meu(bobby) el este foarte scump pentru mine.toti noi stim ca inca din cele mai vechi timpuri ciinele a fost si cred ca va ramiine prietenul omului.catelul meu este cam alintat la mincare astfel preferind doar un fel de mincare pentru patrupezi daca ii dau altceva refuza sa manince.deaoarece el este aproximativ un membru al familie lui i se acorda un coltisor decorat cu gust unde el doarme maninca isi satisface necesitatile.el iubeste nespus de mult plimbarile la aer liber si joaca cu mingea.