Răspunsuri

2014-09-22T11:08:12+03:00
In aceasta poveste e vorba de un croitoras care a omorat sapte muste dintr-o lovitura si a vrut sa fie rasplatit.S-a dus larege si regele i-a zis sa infranga dusmanul lui uriasul Nill,iar croitorasul s-a luptat si l-a invins.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T11:12:03+03:00
In croitorasul cel viteaz este vorba de un croitor care care avea o felie de paine cu gem si pe ia se puse sapte muse si el cu o lovitura le omorase pe toate. Acesta se lauda prin tot satul ca a omorat sapte dintr-o lovitura iar toti oameni erau inspaimantati ca acesta a omorat sapte dintr-o lovitura. Auzi si regele despre lucrarea acestui om si ii dadu niste teste care acesta daga le trece i va da fata de sotie iar acesta reusi sa treaca testul si se casatori ca fata imparatului.SFARSIT
sper ca te-am ajutat