Redacteaza o compunere de 5-7 randuri care sa contina cuvintele : caine ochi ureche .Da-i un titlu sugestiv acestei compuneri

2
:*
a da si foarte frumoasa compunerea!
:)
Multumesc.. am facut-o in graba.. am test la romana.. :(
Si a ta e!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T10:42:12+03:00
                                                    Cainele meu- Lucki
 
 Acum cateva zile am primit in dar un caine foarte dragut. Pe loc i-am dat numele Lucki pentru ca el era un norocos, in adevaratul sens al cuvantului, pentru ca a ajuns in familia mea. Ochii lui sclipitori m-au impresionat din prima clipa si astfel l-am iubit mereu. Atunci cand ma joc si aude o jucarie cantand face urechiusele mari pentru a ma asculta, iar apoi sare in bratele mele, pentru a se juca si el.
  Este cainele meu, Lucki si il voi iubi mereu!!

Sper ca te-am ajutat si ca este cel mai bun raspuns!! Succes!!


13 4 13
2014-09-22T10:44:24+03:00
                                   Cainele meu 
     Intr-o zi, in timp ce ma jucam cu prietena mea , la poarta il vazusem pe tata cu o cutie in brate.. Eram tare curioasa sa vad ce se afla acolo. Si cand colo , un  caine  cu ochi mari si urechi lungi lasate in jos. Latra de fericirie cand m-a vazut . 
Tata a vrut sa imi faca o surpriza  si chiar a reusit.. Eram extrem de entuziasmata !
De atunci l-am numit   Azo si am o grija foarte mare pentru el! 
sper sa iti placa.. pup