Alcatuieste un enunt in care substantivul : ger : sa aiba functia sintactica de atribut substantival
va rog frumos .

2
Este un ger de nedescris.
lolymaftei in cazul tau ger este substantiv comun
aha. imi cer scuze dar asteptam raspuns la compunerea mea ca nu am nicio idee si la 12 incep orele si nu imi raspunde nimeni. scuze sunt cu capu in alta parte.
multumesc Priandreea
ma poti ajuta Priandreea?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T10:12:41+03:00
Au fost sapte zile de ger napraznic.

Intrebare:  Ce fel de zile ?
Raspuns:  de ger
"ger{"  este atribut exprimat prin substantiv  =>  atribut substantival.


1 5 1
2014-09-22T10:14:05+03:00
Mpaii..  Manusile pentru ger , s-au murdarit.