Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T16:52:51+02:00
Esti a 8-a? Te pot ajuta
-la cub: diagonala este egala cu latura radical din 3
-la paralelipiped diagonala este egala cu radical din lungimea la a doua plus latimea la a doua plus inaltimea la a doua
-la patrat diagonala este egala cu latura radical din doi
la dreptunghi nu mai stiu..Daca nu ai inteles spune'mi sa incerc sa explic altfel.! :*
2014-02-16T16:53:03+02:00
Diagonala paralelipiped drept< : radical din Lpatrat + l patrat +h patrat
Diagonala unui cub :latura radical din 3
Diagonala patrat :  latura radical din 2