Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T08:58:34+03:00
Ingerii sunt cei mai frumosi .  CIne sunt cei mai frumosi? INgerii ( subiect exprimat prin subt comun , nr pl , gen masculin , caz nominativ) . 
VIata ingerilor abia acum incepe . A cui viata? a ingerilor. ( atribut  , cazGenitiv.
11 4 11
2014-09-22T08:58:35+03:00
Ingerii au coborat pe pamant? (subiect)
Aripile ingerilor sunt de un alb stralucitor. (atribut substantival genitival)

cine ma poate ajunta la ceva numai am puncte :((