Buna stiu ca pare cam ciudat dar va rog sa imi explicati ceva:astazi la educatie fizica trebuie sa ne taram pe antebrat culcat dorsal .....si nu inteleg cum se face...imi puteti explica daca intelegeti la ce ma refer...eu ma tarasc cu ajutorul coatelor...dar nu e bine!!
Va rog sa ma ajutati!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T16:46:02+02:00
Taraste-te cu mainile pe langa tine! poate Esti de apreciat felicitari ! copii din ziua de aji nu se mai gandescnici la alte materii cu atat mai putin la sport! bravo!!!
multumesc
pentru putin nu stiu daca e corect! dar sper sa te ajute! esti o perfectionista! felicitari inca o data!
mersii chiar a dat rezultate nu intelegeam cum trebuie sa fac
cu mare placere ma bucur enorm ca ti-am fost de folos!!!
da..si eu :*
2014-02-16T17:50:14+02:00
Trebuie sa te tarasti cu mainile pe langa tine

1 5 1