Lacul codrilor albastru
Nuferi galbeni îl încarcă,
Tresărind în cercuri albe
El cutremură o barcă.

Si eu trec de-a lung de maluri,
Parc-ascult şi parc-aştept
Ea din trestii sã răsară
Si sã-mi cadă lin pe piept;

Sã sărim în luntrea mică,
Ingânaţi de glas de ape,
Si sã scap din mână cârma
Si lopeţile sã-mi scape;

Sã plutim cuprinşi de farmec
Sub lumina blândei lune
Vântu-n trestii lin foşnească,
Undoioasa apă sune!

Dar nu vine... Singuratic
In zadar suspin şi sufăr
Lângă lacul cel albastru
Incărcat cu flori de nufăr.

gasiti doua perechi de sinonime in poezie




2
eu pe asta l-am pus
ok, multumesc. La mate te pricepi?
7-8 :)))
Punctele A si B se afla pe cercul de centru O si raza r, astfel incat masura unghiului AOB este egala cu 80grade . Masura arcului de cerc mare AB este egala cu:
Da..sunt depasita :)))

Răspunsuri

2014-09-21T23:44:59+03:00
Luntre si barca, a fosni si a suna.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T23:56:35+03:00