Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T23:15:49+03:00
A) 4,5; 3,66; 2,26; 2,25; -4; -3,(8); - 3,2
    45/10; 11/3; 226/100; - 4; - 38/10; - 32/10
b) 0,83; 0,66; 0,58; - 0,83; - 0,66; - 0,58
    5/6; 2/3; 7/12; -5/6; - 2/3; - 7/12
c) 0, 9974987; 0,9974974; 0,9974962
1994/1999; 1993/1998; 1992/1997
8 4 8
2014-09-21T23:52:42+03:00
De exemplu impartele pe  9la 4 si ai sa vezi ca o sa-ti de un rezultat in perioasa si apoi poti face ordonarea