Răspunsuri

2014-09-21T22:24:39+03:00
Par

ex: 3+5= 8, 7+13= 20.
de unde l-ai luat pe 7 si treisprezece?
si 5?
Un numar prim este un numar care se divide(se imparte) exact numai cu 1 si cu el insusi.

3:1= 3
3:3= 1

la altceva nu il mai poti imparti exact

de exemplu nr 4 nu e prim caci se divide si cu 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T22:26:09+03:00
(ex:trei+4=7)
Adica  este un numar impar!
Este un numar impar deoarece prin adunarea a trei cu 4 ne da 7.
                                  Sper ca te-am ajutat!Bafta la invata!!!!!

Comentariul a fost şters
4 nu e numar prim
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters